نوشته شده توسط : بیتا جمیلی

عینک آفتابی لاگوست، این مارک را همه می‌شناسید. عینک آفتابی لاگوست مدل فلت یکی از معروف‌ترین و معتبر‌ترین عینک آفتابی‌های مردانه و زنانه در دنیا می‌باشد که جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می‌کنند. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره‌ها متناسب باشد. لنز این عینک از نوع UV ۴۰۰ ضد خش با رنگ ثابت می‌باشد


عینک آفتابی ارسالی به همراه کیف عینک+ دستمال عینک+ اسپری تمیز کننده عینک+ کیسه ضد خش می‌باشد.

اگر در خرید عینک بیشتر وسواس بر روی جنس و کیفیت آن دارید اگر میخواهید فریم های آن اصل و مقاوم و دارای شیشه های استاندارد باشد بهترین گزینه برای شما عینک جدید و تازه ارائه شده ی لاگوست می باشد که با طراحی منحصر به فردش مانع از آسیب رساندن تشعشعات مضر خورشید به چشمانتان می شود.

مشخصات عینک آفتابی لاگوست :
فریم در دو رنگ مشکی و قهوه ای دارای شیشه یو وی 400 با لوازم جانبی کیف ، دستمال ، کیسه ، اسپری مخصوص به همراه 7 روز گارانتی برگشت.

روش خرید عینک آفتابی لاگوست :
برای خرید اینترنتی عینک آفتابی لاگوست روی دکمه ی خرید پستی کلیک نمایید و فرم مورد نظر را بصورت کامل پر کرده و روی ثیت سفارش کلیک نمایید تا سفارش شما ثبت و بعد از تماس واحد فروش ما با شما محصول برای شما در مدت زمان اندکی ارسال گردد.
- این محصول دارای 7 روز گارانتی برگشت می باشد.
- هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات ذکر نمایید.
برای خرید به سایت عینک آفتابی صمصام مراجعه فرمایید.
 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیتا جمیلی

عینک آفتابی چنل chanel مدل ۲۰۱۶ را به همراه تمام لوازم جانبی از بیا TO عینک بخواهید. نمای ظاهری این عینک آفتابی زنانه از قابی کاچویی می‌باشد که دسته‌هایی شیک و زیبایی که بصورت ریلی از برجستگی حاوی دانه‌هایی ریز براق مروارید گونه تزیین شده است از یک طرف و از طرفی دیگر بکار گیری الگویی طراحان مد در هماهنگی بین برجستگی طلایی دسته‌ها و خط آبروی بالایی لنز عینک که به دلیل طراحی خاص آن قابل ست با هر نوع چهره و لباسی می‌باشدباعث شده تا یکی از بر‌ترین مدل‌ها در رده عنک آفتابی fashionable قرا گیرد.

عینکی که تصویر می‌بینید آخرین محصول کمپانی عینک چنل می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار عینک آفتابی شده و توانسته است در مدت زمانی اندک به عنوان پر فروش‌ترین عینک آفتابی در اروپا و آمریکا از محصولات chanel قرار بگیرد. لنز این عینک پلاریزه بوده و علاوه بر اینکه سیمایی جذاب از شما نمایش خواهد داد از چشمان شما در مقابله با اشعه مضر خورشید محافظت خواهد کرد.

عینک آفتابی CHANEL

فریم: قاب مشکی و دسته فلزی
شیشه: دارای UV و پلاریزه استاندارد
لوازم جانبی: کیف، دستمال، اسپری تمیز کننده و ضد بخار و کیسه ضد خش عینک
نحوه ارسال: به صورت پستی
نحوه پرداخت: پرداخت در محل بعد از تحویل کالا درب منزل (پرداخت به مامور اداره پست)

برای تهیه عینک ها به سایت عینک آفتابی صمصام مراجعه فرمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()